Webové stránky

Kolik návštěvníků Vašich webových stránek si u Vás opravdu objedná? Při tvorbě webových stránek nám záleží především na Vašich výsledcích.

Naše přednosti

  1. Tvoříme internetové stránky, které prodávají.
  2. Naši klienti dosahují reálných výsledků.
  3. Jedinečný webdesign napomůže návštěvníkům s rozhodnutím, zda nakoupit PRÁVĚ U VÁS!
  4. Jaké by to byly stránky bez návštěvníků? Zvýšíme Vaši návštěvnost, kterou bude tvořit především Vaše cílová skupina.
  5. Dosahujeme prvních pozic ve vyhledávačích jako je Google, Seznam.
  6. Optimalizujeme stránky pro všechny prohlížeče a zařízení (PC, tablety, chytré telefony). Neztrácíte tak potenciální zákazníky.
  7. Vytvořené stránky testujeme pomocí testerů, kteří jsou zároveň Vaší cílovou skupinou. Můžeme tak odhalit případné "mouchy" a vytvořit takové prostředí, ve kterém se návštěvník velice rychle a efektivně orientuje. Tímto krokem zvyšujeme pravděpodobnost nákupu.

Spolupracujte s námi

Proces vytváření stránek

info

Pro lepší představu Vám celý postup ukážeme na příkladu klienta pana Nováka, který chce začít podnikat, a založit si vlastní květinářství.

Krok 1 – Osobní schůzka

Uspořádáme schůzku s panem Novákem, kde si vyslechneme jeho představy a požadavky. Po vzájemné diskuzi obohacené o naše zkušenosti stanovíme cíle celého projektu. S panem Novákem jsme se domluvili na vytvoření webových stránek. Jako hlavní cíl jsme stanovili získání nových zákazníků, kteří pořadají velké hostiny a svatby.

Krok 2 – Analýza klíčových slov

Nejprve je potřeba stanovit klíčová slova, která vystihují činnost pana Nováka, se kterou se chceme prezentovat na webových stránkách. Klíčová slova jsou nezbytností pro správný návrh struktury webových stránek a v budoucnu pro dosažení předních pozic ve vyhledávačích jako je Google či Seznam. Určení klíčových slov vzniká ve spolupráci s panem Novákem. Výsledkem je seznam klíčových slov jako „květinářství; prodej květin; svatební květiny apod.“.

Krok 3 – Návrh Informační Architektury

Na základě vytvořené analýzy klíčových slov nyní můžeme navrhnout informační architekturu – jednoduše řečeno jaké konkrétní stránky budeme vytvářet, zda budeme mít nějaké filtrování , řazení položek atd. Protože pan Novák bude podnikat s květinářstvím, v návrhu struktury jistě nebudou chybět stránky jako „služby; svatební květiny, kontakty apod.“. Vše vychází z předchozí analýzy klíčových slov, která je „základním kamenem“ celého projektu. Díky tomuto logickému postupu se v budoucnu vyhnete zbytečným dodatečným úpravám a ušetří Vám to spoustu času a peněz!

Krok 4 – Wireframe

Nyní je čas začít řešit jednotlivé stránky, a co na nich chceme sdělit. K tomu nám slouží wireframe – tzv. „drátěný model“, který poté slouží grafikovi jako zadání pro vytvoření webdesignu. Pan Novák měl připomínku k úpravě. Nebylo nic jednodušího než to v návrhu upravit, což by ho u již vytvořených stránek stálo mnohem více času a peněz.

Krok 5 – Grafické zpracování

Po diskuzi s panem Novákem byl grafický návrh včetně loga odsouhlasen a graficky zpracován kompletní web.

Krok 6 – Vývoj webových stránek

Pan Novák si nyní může na chvíli odpočinout, veškerá práce je nyní v rukou kodérů a programátorů.

Krok 7 – Testování a spuštění

Nyní přichází na řadu závěrečné uživatelské testování před oficiálním spuštěním stránek. Hlavním přínosem uživatelského testování je ověření, zda Vaši návštěvníci (cílová skupina) se snadno a rychle orientuje na webu a najde na webu to, co hledá. Dále nás zajímá, jaké emoce u návštěvníků webové stránky vzbuzují. Záleží nám na spokojenosti návštěvníka, protože takový návštěvník – se vrátí a doporučí Vás! Nyní můžeme spusti WEB.

Krok 8 – Noví návštěvníci

Samotný web bez návštěvníků by panu Novákovi moc nepomohl. Proto přichází na řadu náš Online Marketing, který se postará o to, aby návštěvníci našli tu správnou cestu na Váš web. Díky dlouhodobé spolupráci si můžete být více než jisti, že to budou přesně ti návštěvníci, kteří odpovídají Vaší cílové skupině a mají chuť u Vás nakupovat.

info@idealniweb.cz
+420 736 131 425