Uživatelské testování

Co uděláte, pokud na webu nemůžete jednoduše nalézt to, co hledáte? Pravděpodobně odcházíte na konkurenční stránky. Naše uživatelské testování se postará o to, aby Vaši návštěvníci našli vše rychle a snadno. Vašim návštěvníkům tak usnadníme život a Vám přivedeme více spokojených zákazníků.

Co Vám uživatelské testování přinese?

Spolupracujte s námi

Jaké metody využíváme?

Testování uživatelského chování

Nejlepší způsob jak zjistit silné a slabé stránky u Vašeho webu, je využít několika vybraných jedinců z Vaší cílové skupiny. Vytvoříme scénáře a úkoly, které mají splnit. Například provést objednávku 10 ks zboží ve Vašem E-shopu. Testované osoby posadíme za počítač a pozorujeme jejich postupy a reakce na webové stránky. Uživatelé při testu říkají nahlas co si myslí, co se jim líbí, v čem se nevyznají apod. Díky tomuto postupu budou Vaše stránky „na míru šité“ Vaší klientele.

A/B Testování

Divili byste se až kolka procentní nárust můzete získat pouhou změnou textuv poptávkovém tlačítku. Jaký text, barva nebo obrázek je ten pravý, který přesvědčí návštěvníky nakupovat? Naše A/B testy vše odhalí a pomůže zvýšit Vaše obraty. Princip je přitom jednoduchý. Jedné polovině návštěvníků zobrazíme variantu A a druhé variantu B. Pak už jen vyhodnotíme, který varianta byla úspěšnější a přinesla více objednávek. Testovat lze přitom jakýkoliv prvek na Vašem webu.

Heatmapy

Představte si možnost vidět kam lidé nejčastěji na Vašich stránkách klikají. Naše pozorování pomocí Heatmapy Vám prozradí, co návštěvníky zajímalo a co nikoliv. Pokud například chceme dosahovat vysoké míry prokliku na tlačítko „objednat“, Heatmapy nám poskytnou cenné informace o četnosti kliknutí, na základě kterých můžeme provádět případné zlepšení a dosahovat stále lepších výsledků.

info@idealniweb.cz
+420 736 131 425